Günaydın,

Marmara’da su üstü sahteler için bir ön yargı var genelde çok sık şans vermiyoruz ancak;

Perşembe günü sabah suyunda hava ve deniz şartları uyduğu için levrek bulmak umuduyla yola düştüm. Sabah gün aydınlanıncaya kadar 2 mera gezdim rüzgar sahte atamıycak kadar şiddetlenince ve Kastking makinam rüzgardan dolayı kafanın altına ip sarıp ipi koparttığı için toparlanıp eve dönüş yoluna koyuldum.

Yola çıktığımda malüm İstanbul trafiğine takıldım trafikte beklemek yerine biraz daha olta atarım dedim ve rüzgar almıycak kuytu bir meraya geçtim. Arabanın içinde tekrar shock liderimi yapıp , meraya yürüdüm. Levreğe gittiğim için yanıma lüferde kullandığım sahteleri almamıştım arabada kenarda köşede su üstü sahtelerim ve birkaç Willy ve Kendo sahteler vardı. Willy ve Kendo sahtelerle başladığım avda hiç bir aksiyon alamadım ve atış erimleri az rüzgar alan bir merada bile çok düşüktü. Artık sıkıldım eve dönme vakti derken birden çok sevdiğim bir abimin suüstü için beni çalıştırdığı aklıma geldi ve biraz wtd çalışıyım, iyice otursun elim diyerek Fujin Surface ile 5 6 atış yaptım ve bam... Sonuç mutluluk oldu 42cm.

Fujin Surface için şunları diyebilirim;

Wtd aksiyonuna kolay tepki veriyor ve yüzdürmek için ekstra çaba harcamıyorsunuz. Hafif çalkantılı suda kısa vuruşlarla dalga altında wtd aksiyonuna devam ettirebiliyorsunuz suya tutunan, suda güzel iz bırakan ve en önemlisi 9cm 12.3gr olupta 20gr üstü kendo ve wily gibi 13cm sahtelere göre daha iyi erime sahip olması arada sırada sizlere şans vermeniz için çok güzel bir alternatif sunuyor.