Değerli Hobidaşlar;

Dün yaptığım avda , lodosta erim alabilmek için lokmalık bir sahte olan İma İborn 98F Shallow (98 mm 13 gr 0-20 cm dalar)' u denedim ve sevindirici bir sonuç elde ettim. Güzel bir levrek kandırdım.

Bu sahteyle; tungsten atış sistemi sayesinde 4 bft rüzgar eserken yaklaşık 50-55mt civarı atış mesafesi aldım , suyun hemen altından gelen bu sahtenin aksiyonu da takdire şayan orta hızda bir sarım yapıldığında yoğun bir slalom ve wiggle aksiyonu alan bu sahte ; Marmara’da levrek kovalayanların en büyük sorunu olan yosun problemine çare olabilecek sahteler arasında , sığ dalarlı olmasına rağmen yüksek olmayan dalgaların içinde yüzebiliyor ve balık yakalama şansınızı arttırıyor. Marmara'da genelde meraların sığ olması ve lodosta aşırı yosun olması nedeniyle farklı dalardaki (0-10 cm , 0-20 cm , 0-30 cm, 60 cm gibi) sahteler ile yosun probleminin önüne geçip sahtenizi daha uzun süre yosuna takılmadan yüzdürerek lodosta skor alma şansınızı arttırabilirsiniz.

Lodosta avlanırken benim için önemli olan kriteri yerine getiren bu sahte düşük dalganın içinde yüzebiliyor ve erimi gayet başarılı. Marmara'da levrek avlamak isteyenlerin çantasına ekleyebilecekleri sahteler arasında ... Renk kodu olarak 002 , 009 , 010 renkleri favori renklerimdir.

Aklınıza takılan yada sormak istediğiniz soruları yorum olarak yazabilir yada mail yoluyla benimle iletişime geçebilirsiniz.