Herkese merhaba, 


Arkadaşlar bugün bir Japon harikası olan Smith Haluca hakkındaki izlenimlerimi sizlerle paylaşacağım. 


Öncellikle dış görünüş olarak ince, aerodinamik bir yapıya sahip canlı yemlik balıklara benzeyen bol renk çeşidi olan Smith Halucayı üzerinde Owner ST 46 igneleriyle bizlere sunmuşlar.İç yapısına baktığımızda merkezde 2 adet tungsten bilye ve kuyrukta pirinç bilyeli süper bir ağırlık denge sistemi var ve bu sistem piyasadaki çoğu sahteden daha iyi erimlere ulaşmamızı sağlıyor. Düşük ağırlık merkezli bir sistemi olduğu için sahte suya düştükten hemen sonra direk yüzüş pozisyonuna geliyor ve sarıma başladığınızda 0.1-0.6mt arasında suyun altına girerek geliyor. Yaptığı slalom ve wobling aksiyonları övgüyü hak edicek derece iyi diyebilirim. Ben; meralarımın sığ olmasından dolayı floating modelini tercih ediyorum ve uzun süredir kullanıyorum.


Marmara Bölgesi'nde özellikle lüfer avlarım da daha çok fırsat verdiğim ve müthiş skorlara ulaştığım sahteler arasında yerini alıyor.  Ardışık jerk aksiyonları vererek slalom aksiyonunu arttırıp predator balıkları dahada hırçınlaştırıp skor alamamak elde değil. 


Patlak havalarda  şans verdiğimde ise rüzgara karşı erimi piyasadaki minnow sahtelere göre biraz daha iyi diyebilirim. Gerçi hiç bir zaman bu konuda tatmin olamıyorum hep biraz daha gitsin istiyorum ama yeterli bir sahte diyebilirim. 


Piyasadaki sahte fiyatlarını da göz önünde bulundururak renk seçenekleri, erim ve aksiyonu biz balık avcıları için ideal diyebilirim . Tavsiye olabilecek slim minnow sahteler arasında yerini alabilir diye düşünerek yazımı sonlandırıyorum. 


Görüş , öneri ve sorularınız için iletişime geçebilirsiniz.